Receptiediensten

Receptie en onthaal uitbesteden?

Ondernemingen kiezen vandaag al voor de expertise van Facilicom Receptiediensten. En daar hebben ze goede redenen voor:

1. Onze klanten ontzorgen. Daar gaan we elke dag voor. U krijgt een single point of contact. Bij afwezigheid van een receptioniste voorzien we meteen in een volwaardige vervanging dankzij onze mobiele ploeg.

2. Vriendelijk, snel en accuraat: een goede receptionist is een specialist in het onthaal. Een receptionist van Facilicom Receptiediensten voegt daar ook alertheid, discretie en een helikopterview over het bedrijf aan toe. Dat tikkeltje extra? Dat leveren we bijvoorbeeld door verkeersinfo mee te geven vooraleer een bezoeker vertrekt. Door paraplu’s te voorzien bij regenweer. Door een sollicitant met een knipoog te wijzen op z’n das die gedraaid zit…

3. Onze service is moduleerbaar. Zo kunnen we aan de receptie een mailroom koppelen. Of een facilitair meldpunt waarbij de medewerker vragen, klachten en storingen kan afhandelen. Of een contactpunt waar uw medewerkers hun strijk kunnen afgeven en ophalen.

4. Behalve oplossingen op maat, bieden we ook drie receptie concepten aan: moduleerbare pakketten met een bijkomende focus op security, servicediensten (van strijkdienst tot carwash) en/of premium hospitality.

5. Onze receptionisten worden gecoacht door experts. Mensen die binnen en buiten Facilicom uitblinken in het vak. Van safety awereness en EHBO tot hostmanship en talenkennis: alleen vakspecialisten leiden onze medewerkers op.

6. We peilen continu de kwaliteit van de dienstverlening. Door mystery visits en calls, bevragingen bij uw bezoekers en uw medewerkers, happy-or-notzuilen, enzovoort.

Facilicom, Facilicom Solutions, facility management, facilitaire dienstverlening, concepten, bedrijf, receptiediensten, RespondR, Happy Or Not, hospitality, gastvrijheid, ontvangst, onthaal, receptionist, vergaderzalen, meeting rooms, mailroom, operationele ondersteuning, gasten
Facilicom, Facilicom Solutions, facility management, facilitaire dienstverlening, concepten, bedrijf, receptiediensten, RespondR, Happy Or Not, hospitality, gastvrijheid, ontvangst, onthaal, receptionist, vergaderzalen, meeting rooms, mailroom, operationele ondersteuning, gasten
Facilicom, Facilicom Solutions, facility management, facilitaire dienstverlening, concepten, bedrijf, receptiediensten, RespondR, Happy Or Not, hospitality, gastvrijheid, ontvangst, onthaal, receptionist, vergaderzalen, meeting rooms, mailroom, operationele ondersteuning, gasten
Facilicom, Facilicom Solutions, facility management, facilitaire dienstverlening, concepten, bedrijf, receptiediensten, RespondR, Happy Or Not, hospitality, gastvrijheid, ontvangst, onthaal, receptionist, vergaderzalen, meeting rooms, mailroom, operationele ondersteuning, gasten
Facilicom, Facilicom Solutions, facility management, facilitaire dienstverlening, concepten, bedrijf, receptiediensten, RespondR, Happy Or Not, hospitality, gastvrijheid, ontvangst, onthaal, receptionist, vergaderzalen, meeting rooms, mailroom, operationele ondersteuning, gasten

Uw mailroom in goede papieren

Ook in tijden van e-mail, chatbots en Skype worden in België jaarlijks nog miljarden brieven verstuurd. Onze medewerkers zijn specialisten in het vakkundig en snel ontvangen, verdelen, verzenden en scannen van interne en externe post.

Naast de vaste mailroom medewerkers leiden we voor elke klant mobiele operators op. In geval van afwezigheid kunnen die meteen inspringen. Zonder gedoe. Zonder aan kwaliteit in te boeten. Geen of weinig post op vrijdag? Geen probleem. Onze medewerkers zetten zich ook graag in voor eenmalige of vaste taken zoals audiovisuele support, beheer van interne bewegwijzering, stockopvolging, bestellen van kantoormateriaal en vergaderzalen voorbereiden.

Thuiskomen op het werk

Een werkplek met de voordelen van een thuisplek: dat is het uitgangspunt van dit concept. Het doel? De privé-werkbalans van uw medewerkers nog meer in evenwicht brengen. Zodat ze zich met de glimlach inzetten voor hun job. En dat blijven doen.

Droogkuis, strijkdienst en een minishop behoren tot de meest gebruikte services die onze receptionistes vanuit de receptie aanbieden. Maar Facilicom Reception Services biedt ook andere mogelijkheden aan zoals een kledingmaker, (mobiele) carwash, meeneemmaaltijden en een cadeaushop waar u nog snel bloemen, een wenstkaart, bongobons of een fles wijn kan kopen voor een verjaardagsfeest.

Facilicom, Facilicom Solutions, facility management, facilitaire dienstverlening, concepten, bedrijf, receptiediensten, RespondR, Happy Or Not, hospitality, gastvrijheid, ontvangst, onthaal, receptionist, vergaderzalen, meeting rooms, mailroom, operationele ondersteuning, gasten
Facilicom, Facilicom Solutions, facility management, facilitaire dienstverlening, concepten, bedrijf, receptiediensten, RespondR, Happy Or Not, hospitality, gastvrijheid, ontvangst, onthaal, receptionist, vergaderzalen, meeting rooms, mailroom, operationele ondersteuning, gasten
Virtuele receptie whitepaper Facilicom Receptiediensten

Virtuele Receptie

Ben je nu een KMO in een bedrijvenpark of een grote speler in de haven, onze virtuele receptioniste is inzetbaar op elke site. En laat die veelzijdigheid nu net het grootste voordeel zijn.

Maar vergis je niet, de virtuele receptie is niet digitaal of onpersoonlijk. Onze medewerkers bedienen de bezoeker net alsof ze zich allebei aan dezelfde balie zouden bevinden. De manier waarop ze dit doen, is afhankelijk van jouw specifieke situatie en noden.

Lees onze blog over virtuele receptie

Echt alles weten over de virtuele receptie?
Download onze whitepaper.

 

Benieuwd naar hoe wij u kunnen helpen?
Neem dan gerust contact met ons op.