Facilicom Reception Services

Onthaal en receptie zoals jij het wilt

Laat jij je het liefst welkom heten door een virtuele receptionist? Word je graag de hand geschud door een high-end hospitality host? Of word je toch liever op de klassieke manier ontvangen? De keuze ligt volledig in jouw handen. 

Maar we gaan nog een stapje verder. Niet enkel hospitality dragen we hoog in het vaandel, maar ook het wellbeing van je interne medewerkers. Daarom focussen we ons niet enkel op het ontvangen van bezoekers. Een brainstormsessie inplannnen of je inschrijven voor een yoga-at-worksessie? Ook voor jou en je collega’s zijn we een toegevoegde waarde.

Facilicom Reception Services biedt in samenspraak met jou verschillende concepten en ideeën aan. Na een scan van het receptieproces, bepalen we samen wat de beste optie is voor jou en je gasten om tot een unieke beleving te komen. We kijken naar elementen zoals bezoekersregistratie, parkingbeheer, conciërgediensten, toegangsmogelijkheden, signalisatie, …

  • Jarenlange ervaring
  • Uitgebreide expertise
  • Facilitaire kennis
  • Grote én kleine klanten uit diverse sectoren

Onze 3 receptieconcepten

Dynamic Reception

DYNAMIC

Je gasten dynamisch tegemoetkomen.

Onze receptionist(e) verwelkomt je gasten met de glimlach en met oog voor detail, maar dan aan een kleinere of zelfs geen desk. Dit maakt de ontvangst van je bezoekers dynamischer en proactiever: een écht visitekaartje van je bedrijf.

Virtual Reception

VIRTUAL

Je gasten ontvangen door een VR-receptionist.

We ontvangen jouw gasten via een virtuele receptionist(e). In de ontvangstruimte plaatsen we een kiosk met live feed gastheer of –vrouw vanuit een centrale locatie die jouw gasten meteen zal helpen. Een combinatie tussen de virtuele en de klassieke receptie is ook mogelijk.

High-End Reception

HIGH-END

Je gasten verwelkomen
in stijl.

Vind jij het belangrijk dat de receptionist je gasten de hand schudt, hen persoonlijk begeleidt en zijn jas aanneemt? Ook mogelijk. Wij bestaan sinds 2004 en onze visie is nog steeds hetzelfde: van onze receptionisten echte gastheren en –vrouwen maken.

En we kunnen nog meer

Illustratie rode hand die een tandwiel vastheeft

Support Services 

Of het nu op een event is, of bij jou op kantoor: onze support officers kunnen kortstondig ingezet worden voor allerlei taken, van parkingboys tot IT-ondersteuning. Wij ondersteunen jouw core business met de glimlach.

4 puzzelstukken die in elkaar passen

Integrated Visitor Experience

Met veel plezier en expertise ontwikkelen wij een concept van A tot Z, op maat van jouw onderneming. Rekening houdend met technologie en innovatie. En wij gaan graag een stapje verder: wij geven graag advies en verbetervoorstellen voor het herinrichten van je parking, je vergaderzalen, enz.

5 sterren op een rij in een tekstballon

5 Star Service

Je gasten nóg meer luxe bezorgen! Hiervoor hebben we een on site service pakket ontwikkeld waarbij we extra’s aanbieden zoals een strijkdienst en droogkuis, je auto laten wassen op de parking of zelfs een klein cadeauwinkeltje met Bongo-bons, cava, bloemen enzoverder. Volledig naar jouw wensen en behoeften.

Wil je jouw receptie- en onthaaldiensten uitbesteden?

Cover van de whitepaper Hospitality Hosts

De toekomst slim onthaald

 

De Hospitality Hosts of receptionisten 2.0 die Facilicom opleidt, fungeren als een gastheer of -vrouw die gasten hartelijk en veilig verwelkomt. Tegelijk nemen zij flexibel allerhande andere taken op binnen uw nieuwe manier van werken.

In deze whitepaper gaan we dieper in op welke bijkomende taken Hospitality Hosts opnemen en hoe Facilicom hen op die nieuwe rol voorbereidt.

Nieuws, blogs en cases

Preventief onderhoud airco- of koelinstallatie
Zakelijke dienstverlening Hospitality & Leisure Retail Zorg KMO's Reception Services
Nieuws

3 redenen waarom preventief onderhoud van je airco belangrijk is

Met de zomer voor de deur, is het van belang dat je koelinstallatie of airco in topvorm is. Drie redenen waarom goed onderhoud nuttig en nodig is.

Onderhoud door Facilicom Hard Services: van preventief naar proactief
Zakelijke dienstverlening Food & Industrie Retail Onderwijs Zorg KMO's Reception Services
Nieuws

Onderhoud: van preventief naar proactief

Onderhoud van jouw technische installaties kan op veel verschillende manieren. Onze Directeur Facilicom Solutions, Wouter Ommeslag, legt in zijn blogpost uit waarom je je installaties beter proactief onderhoudt en wat je hiermee kan besparen aan kosten.

Onderhoud als (is) een service
Zakelijke dienstverlening Retail Reception Services
Nieuws

Onderhoud (is) als een service

Technische issues zoals geblokkeerde rolluiken, haperende deuren of een falende verwarming kunt u missen als kiespijn tijdens deze cruciale dagen. We geven u drie gouden tips om deze ellende te vermijden.