Het B2B Building Support Center is een meldpunt waar bedrijven die open (moeten) blijven, kritieke interventies (inzake gebouwen en gebouwtechnieken) kunnen melden.
Met de Experience Game onderzoekt Facilicom samen met haar klanten hoe gasten hun bezoek beleven. We spelen samen met je medewerkers een spel om de uitdagingen en kansen op gebied van gastbeleving te ontdekken.
Uit een recent rapport over de werking van de federale politie is gebleken dat er onvoldoende personeelsreserve is om een verhoogd dreigingsniveau op te vangen. De bijdrage van de privé-bewakingssector wordt hierin dan ook steeds belangrijker.
Onderhoud van jouw technische installaties kan op veel verschillende manieren. Onze Directeur Facilicom Solutions, Wouter Ommeslag, legt in zijn blogpost uit waarom je je installaties beter proactief onderhoudt en wat je hiermee kan besparen aan kosten.
Ben je nu een KMO in een bedrijvenpark of een grote speler in de haven, onze virtuele receptioniste is inzetbaar op elke site. En laat die veelzijdigheid nu net het grootste voordeel zijn. Ontdek ons Virtuele receptie concept in deze blogpost.
Sinds kort beschikt elke supervisor bij Gom Food over een ATP-meettoestel om z'n controles bij de klant uit te voeren. Met deze meettoestellen verzekert Gom een betere kwaliteit van de schoonmaak en een strengere controle voor de schoonmakers zelf. Zo verzekeren wij de voedselhygiëne bij onze klanten.