Veelgestelde vragen over Gom
Gom biedt professionele schoonmaak voor organisaties: van reguliere schoonmaak en (voedings)industrieel reinigen tot specialistische reiniging, wagenparkonderhoud en glas- & gevelreiniging. We stemmen onze aanpak af op de omgeving en gebruiker van het gebouw.
Veelgestelde vragen over reguliere schoonmaak
Reguliere schoonmaak is maatwerk: elk gebouw en elke organisatie vraagt een andere aanpak. We werken een voorstel op maat uit en leveren dagelijkse schoonmaak. Onze medewerkers zijn ervaren schoonmakers. We verzekeren je van een vlekkeloze service en mooie resultaten.
Veelgestelde vragen over industriële schoonmaak
Industriële schoonmaak omvat specifieke schoonmaakactiviteiten in industriële omgevingen zoals in de logistieke sector, productieruimtes, magazijnen,...
We bieden o.a. droogijsstralen, ontstoffing op hoogte en reiniging van cleanrooms, uitgevoerd door opgeleide specialisten — met risicoanalyse en werkuren afgestemd op je productie.
Veelgestelde vragen over voedingindustriële schoonmaak
Via transparante rapportage en ATP-metingen door supervisors. Daarnaast is er Kleendesk, een online platform voor kwaliteitsissues, attesten/handleidingen en slimme planning.
Veelgestelde vragen over specialistische schoonmaak
Veelgestelde vragen over glas- en gevelreiniging
Veelgestelde vragen over wagenpark onderhoud
Ja. Om het onderhoud van je wagenpark te ondersteunen, bieden we een totaal servicepakket aan. Het reinigen van je wagens, maar ook het preventief onderhoud is inbegrepen. Indien je een mobiele carwash wilt inschakelen, kan dit ook via ons.
Veelgestelde vragen over duurzaamheid en innovatie
We investeren in schoonmaakrobotica en de i-Mop en het Kleendesk-platform om planning, meldingen en to-do’s te beheren en on-site te digitaliseren.
Veelgestelde vragen over samenwerken en prijzen
Veelgestelde vragen over offerten en contactmogelijkheden
Vul het offerteformulier in en kies je dienst (regulier, industrieel, food, specialistisch, glas/gevel of fleet). We reageren doorgaans binnen 1 werkdag met een voorstel of plannen meteen een sitebezoek.
Bij Gom doen we er alles aan om onze klanten elke dag tevreden te stellen. Mocht er toch iets zijn waar u niet tevreden over bent, dan horen wij dat graag.
U kan uw klacht eenvoudig indienen via onze contactpagina. Wij staan altijd open voor een gesprek en zoeken samen met u naar een passende oplossing.
Wij staan onze klanten graag persoonlijk te woord. Daarom zijn we tijdens de kantooruren telefonisch bereikbaar. Ons team helpt u met plezier verder en zoekt samen met u naar de juiste oplossing of contactpersoon. Je kan onze telefoonnummers van ons hoofdkantoor en regionale kantoren hier vinden.