We zien het aantal COVID-19 besmettingen opnieuw sterk toenemen en deze keer komen ze steeds dichterbij. De vraag rijst steeds vaker: “wat kunnen we doen om dit zo snel mogelijk in te dijken?”. Een oplossing die voor veel bedrijven en winkels heel wat kan opleveren en actueler dan ooit is, zijn de thermocamera’s.
In deze eerste aflevering van de driedelige reeks over Activity Based Working, heeft host Wouter Ommeslag (directeur Facilicom Solutions) zijn collega Sem Van Dommelen en Roel Geenen van Veldhoen + Company te gast. Samen bespreken ze waarom Activity Based Working de nieuwe werkplek gaat bepalen en welke voordelen er zijn.
Efficiënter poetsen? Het kan met de mycleanworkspace app. Elke werkplek heeft een unieke QR-code gekregen die de medewerker kan scannen bij gebruik. Zo weten onze schoonmaaksters of de werkplek gepoetst moet worden.
Het B2B Building Support Center is een meldpunt waar bedrijven die open (moeten) blijven, kritieke interventies (inzake gebouwen en gebouwtechnieken) kunnen melden.
Facilicom Hard Services zijn druk bezig met het plaatsen van plexi schermen en andere afstandshulpmiddelen bij onze collega's van Facilicom Reception Services.
Het is zover, de eerste podcast van Facilicom Group België is een feit! Danny Erewayert, verantwoordelijke communicatie en facilitaire diensten bij Evonik Antwerpen, mag hierbij de spits afbijten.