Het B2B Building Support Center is een meldpunt waar bedrijven die open (moeten) blijven, kritieke interventies (inzake gebouwen en gebouwtechnieken) kunnen melden.
Facilicom Hard Services zijn druk bezig met het plaatsen van plexi schermen en andere afstandshulpmiddelen bij onze collega's van Facilicom Reception Services.
Met de Experience Game onderzoekt Facilicom samen met haar klanten hoe gasten hun bezoek beleven. We spelen samen met je medewerkers een spel om de uitdagingen en kansen op gebied van gastbeleving te ontdekken.
Schoonmaken, kuisen, poetsen, schrobben,… we doen het allemaal. We kunnen het dan maar beter goed doen. Gom gaat steeds op zoek naar betere manieren om schoon te maken. We besloten dan ook om al onze klassieke producten te vervangen door Probio.
Onderhoud van jouw technische installaties kan op veel verschillende manieren. Onze Directeur Facilicom Solutions, Wouter Ommeslag, legt in zijn blogpost uit waarom je je installaties beter proactief onderhoudt en wat je hiermee kan besparen aan kosten.