Facility Coördinator regio Limburg

Limburg
Facility Management / Medewerker 2221

Functieomschrijving

Als Facility Coördinator kom je terecht bij één van onze klanten. Voor die klant ben jij het aanspreekpunt voor facilitaire diensten. Je staat in voor de planning en coördinatie en volgt de activiteiten op rond o.a. schoonmaak, security, onderhoud, renovaties,… Je zal voornamelijk in regio Limburg werken, waar je een team zal aansturen van 2 site verantwoordelijken en een 10-tal polyvalent logistiek medewerkers.

Taken en verantwoordelijkheden:

  • Je vertaalt alle dagelijkse aanvragen naar concrete acties. Dit kan gaan van het organiseren van een herstelling tot een klachtenbehandeling.
  • Je onderhoudt nauw contact met leveranciers waarbij je de kwaliteit van de geleverde service niet uit het oog verliest.
  • Je waakt over het financieel beheer van de facilitaire dienstverlening (o.a. nakijken en goedkeuren facturen, checken en invoeren van cijfergegevens en het beheren van de kosten)
  • Je bent verantwoordelijk voor de opvolging van kleine(re) renovatieprojecten en toont een betrokken houding van actuele of nieuwe werkzaamheden.
  • Je werkt mee in het opstarten en uitwerken van nieuwe procedures en projecten.
  • Je bent verantwoordelijk voor de opvolging en de uitvoering van de wettelijke keuringen (gebouw-gerelateerd).
  • Je zorgt ervoor dat het facilitair beheer wordt uitgevoerd volgens de vooropgestelde planning, timing en kwaliteit.

Functie-eisen

  • Je beschikt over een afgerond diploma hoger onderwijs (idealiter een bachelor of master Facility Management) of gelijkwaardig door ervaring.
  • Je hebt een uitstekende beheersing van de Nederlandse taal. Daarnaast kan je je professioneel uitdrukken in het Frans en/of Engels.
  • Je werkt graag autonoom en zelfstandig. Je weet hoe je planmatig moet werken.
  • Je beschikt over een rijbewijs type B.

Bovenal ben je een echte regelaar. Je haalt plezier uit contact met mensen en helpt graag waar nodig. Mogelijke knelpunten signaleer je en pak je aan. Met jouw goede communicatieve vaardigheden en enthousiasme weet je mensen op de juiste manier te woord te staan. Je bent het visitekaartje van Facilicom bij de klant op locatie. 

Wat we je aanbieden

Als Facilitair Coördinator bieden wij jou:

  • Een veelzijdige en uitdagende functie.
  • Werken bij een bedrijf met een resultaatgerichte professionele cultuur, waar met gerichte opleidingen het beste uit de medewerkers gehaald wordt en waar de individuele prestatie op waarde wordt geschat.
  • Je komt terecht in een dynamische werkomgeving, bij een financieel gezond en groeiend bedrijf, waar we beseffen dat onze mensen het verschil maken.
  • Een aantrekkelijk bruto salaris, rekening houdend met je ervaringen en kennis.
  • 20 vakantiedagen, aangevuld met 12 extra ADV-dagen.
  • Een firmawagen met tankkaart.
  • Een smartphone met abonnement.
  • Een verzekeringspakket: hospitalisatie- en groepsverzekering.
  • Een netto dagvergoeding per gepresteerde dag.

Bedrijfsinformatie

Een groeiend aantal Belgische bedrijven en organisaties rekent op de Facilicom. Meer dan 4000 professionals garanderen efficiënte en flexibele dienstverlening. Die dienstverlening stemmen we steeds af op de wensen en behoeften van de opdrachtgever, of die nu specifieke of integrale facilitaire services nodig heeft. De organisatie en coördinatie van deze activiteiten wordt verzorgd door de dienst Facilicom Solutions waar meer dan 50 professionals worden ingezet als manager of coördinator om de activiteiten op het gebied van schoonmaak, beveiliging en catering in goede banen te leiden.

 

Contactinformatie

Heb je interesse in deze job? Reageer dan meteen via de sollicitatieknop. Voor meer informatie kan je contact opnemen met Lenzy Ceuppens via lenzy.ceuppens@facilicom.be.