Werken bij Facilicom

Functiegroepen
Enter an address to filter results.

Bewakingsagent regio Antwerpen

Antwerpen
Bewaking

Als bewakingsagent garandeer jij de veiligheid bij onze klant in Antwerpen die voor de volle 100% op jou rekent. Je taken bestaan uit controlerondes, observatie en rapportage. Zo voorkom je incidenten, sabotage, vandalisme en diefstal. Ook telefonie, het boeken van vergaderzalen, het aanmaken van badges etc. behoren tot je takenpakket. Kortom, een functie met heel wat verantwoordelijkheden. In geval van incidenten ben jij het aanspreekpunt en diegene die snel actie onderneemt. 

Lees meer Solliciteer

Bewakingsagent regio Aalst

Aalst
Bewaking

Je hoofdtaken als Bewakingsagent zijn:

  • Observeren, controleren en rapporteren.
  • Het verzekeren van de veiligheid op de site.
  • Het bewaken van de toegang en controleren van het komen en gaan van personen.
  • Je staat in voor het onthaal van de bezoekers.
  • Je voert regelmatig controlerondes uit en voorkomt incidenten of grijpt in op aanvraag.
  • Je vermijdt proactief sabotage, vandalisme en diefstal. Je grijpt in waar nodig.
  • Het beheren van de toegangscontrole van poorten en deuren.
  • Als bewakingsagent ben je verder ook het aanspreekpunt voor het publiek.
Lees meer Solliciteer

Facility Coördinator

Brussel
Facility Management / Medewerker 1886

Als Facility Coördinator kom je terecht bij één van onze klanten in de regio Brussel. Voor die klant ben jij het aanspreekpunt voor facilitaire disciplines. Je staat in voor de planning en coördinatie en volgt de activiteiten op rond o.a. schoonmaak, groenbeheer, catering/vending, kantoormateriaal en receptie. Taken en verantwoordelijkheden:

  • Beheer van onroerend goed (gebouw, huurcontract, onderhoud van gebouw en omgeving,...)
  • Opvolging van energie-, telefonie- en internetcontracten.
  • Beheer van al het drukwerk.
  • Beheer van de economat.
  • Opvolging van vergaderzalen en catering.
  • Het organiseren van en adviseren over evenementen.
  • Opvolging van mobiliteit (elektrische fiets, elektrische auto, mobiliteitsplan voor vier jaar).
  • Alle contacten met bpost.
  • Opvolging en opleiding van nieuwe collega's.
  • Follow-up en beheer van kantoormeubilair.
Lees meer Solliciteer

Hospitality host

Kortrijk
Receptionist 1876

Wil jij hét visitekaartje zijn van onze klant? Als receptionist(e) ben jij verantwoordelijk voor het onthaal bij onze klant te Kortrijk.

  • Je zal bezoekers en leveranciers ontvangen en registreren.
  • Je staat ook in voor het telefoonverkeer en de verwerking van de inkomende en uitgaande post die je aan de juiste personen bezorgt.
  • Verder ben je verantwoordelijk voor het bijhouden van de mailbox.
  • Je plaatst bestellingen, maakt bestelbonnen en volgt deze op.

Kortom, jij bent een echte administratieve duizendpoot en het visitekaartje van de klant!

Lees meer Solliciteer

Administratief bediende Gent

Gent
Administratie 1887

Als vestigingsadministrator ben jij verantwoordelijk voor een perfecte administratieve opvolging van het reilen en zeilen binnen onze vestiging! Dit houdt o.m. in: 

  • Het vlot telefonisch te woord staan van onze medewerkers en klanten.
  • Het beheren van arbeidscontracten.
  • Je kan mee ingezet worden voor het opmaken van de planningen.
  • Je biedt mee ondersteuning in het opvolgen van personeelsadministratie, voorbereiding van facturatie, etc.

 Een werkdag vol afwisseling houdt het werk voor jou interessant en zorgt ervoor dat je iedere dag met een glimlach naar het werk komt! 

Lees meer Solliciteer

All round keukenmedewerker regio Gent

Gent
Catering Medewerker Deeltijds 1884-1885

Als all round keukenmedewerker ben jij dé man of vrouw die ervoor zorgt dat er elke dag opnieuw verse en lekkere maaltijden klaar staan voor de klant. Hierbij een kleine greep uit jouw dagelijkse taken:

  • Je staat in voor de bereiding van salades en belegde broodjes.
  • Je houdt de keuken op orde. Tijdens en na de shift sta je ook in voor de opruim en/of afwas en zet je alles netjes op zijn plaats.
  • Je bent zelfstandig genoeg om de keuken van A-Z te runnen.
Lees meer Solliciteer

Bewakingsagent regio Zonhoven

Zonhoven
Bewaking

Als bewakingsagent sta jij in voor de veiligheid bij onze klanten die voor de volle 100% op jou rekenen. Hier komen natuurlijk heel wat verantwoordelijkheden bij kijken:

  • Je behandelt en controleert allerlei binnenkomende documenten alsook de telefonie en het mailverkeer. 
  • Je doet controlerondes en observeert. Hierna maak je een duidelijke rapportage.
  • Je bent verantwoordelijk voor de analyse en de eindcontrole van een product.
  • Je maakt badges aan en zorgt voor de badgeregistratie van de chauffeurs en contractor. Hierbij doe je ook toegangscontrole.
  • Je boekt uitgaande vrachten in Navision (kennis hierover is een grote plus!).
Lees meer Solliciteer

Schoonmaakmedewerkers regio Waregem

Antwerpen
(Leidinggevende) schoonmaker

Voor onze klant in Waregem zijn wij op zoek naar een schoonmaakmedewerker die verantwoordelijk zal zijn voor:

  • Het schoonmaken van publieke ruimtes, personeelsruimtes en sanitair.
  • Het afstoffen, stofzuigen en dweilen van vloeren.
  • De vuilbakken leegmaken en producten bijvullen.
  • Alles steeds ordelijk en netjes houden.
  • Het schoonmaakmateriaal proper houden.
Lees meer Solliciteer

Bewakingsagent met hond regio Haven Antwerpen

Antwerpen
Bewaking 1856-1858-1859

Als bewakingsagent garandeer jij de veiligheid bij onze klanten die voor de volle 100% op jou rekenen. Je taken bestaan uit controlerondes, observatie en rapportage. Zo voorkom je incidenten, sabotage, vandalisme en diefstal. Ook telefonie, het boeken van vergaderzalen, het aanmaken van badges etc. behoren tot je takenpakket. Kortom, een functie met heel wat verantwoordelijkheden. In geval van incidenten ben jij het aanspreekpunt en diegene die snel actie onderneemt.

Lees meer Solliciteer

Administratief bediende Lummen

Antwerpen
Administratie 1864

Als Administratief bediende ben jij verantwoordelijk voor een perfecte administratieve opvolging van het reilen en zeilen binnen onze vestiging in Lummen. Dit houdt o.m. in: opmaken van planningen, administratieve bijstand verlenen aan onze operationele dienst, aanvragen van diverse vergunningen, beheren van administratieve mailbox, voorbereiden van facturatie, voorbereiden van loonverwerking, opmaken van sociale documenten,… Daarnaast hou je ervan onze medewerkers en klanten vlot telefonisch te woord te staan. Een werkdag vol afwisseling houdt het werk voor jou interessant en zorgt ervoor dat je iedere dag met een glimlach naar het werk komt!De ideale collega om ons team te versterken:

  • Is een echte administratieve duizendpoot die van afwisseling houdt.
  • Is gewend om zowel in teamverband als zelfstandig te werken.
  • Denkt oplossingsgericht en heeft verantwoordelijkheidszin: draagt bij tot het verbeteren van processen en procedures.
  • Is stressbestendig, communicatievaardig en heeft de nodige tact.
Lees meer Solliciteer