Payroll Officer

Antwerpen
Finance

Functieomschrijving

Onze HR-afdeling is op zoek naar een gedreven Payroll Officer om hun team te versterken. Ben jij de kandidaat die we zoeken? 

  • Je komt in een team terecht met een open cultuur, waarbij je zelfstandig kunt werken met de nodige ondersteuning van je collega’s.
  • Je komt terecht in een team van zeven collega’s.
  • Je staat in voor het waarborgen van een correcte loonverwerking. Het merendeel van deze medewerkers zijn arbeiders, maar je bent ook verantwoordelijk voor de payroll van onze bedienden.
  • Je beantwoordt waar nodig vragen van leidinggevenden, HR-collega’s en werknemers.
  • Je monitort de juistheid van personeelsdata via rapportages en ondersteunt operationele collega’s bij het oplossen van onjuistheden en het vergroten van hun kennis over die onderwerpen.
  • Je assisteert inzake juridisch arbeidsrechtelijke vraagstukken (langdurige afwezigheid, premies, ontslag, ...) en bespreekt mogelijke issues met de betrokken HR Business Partner.
  • Op basis van je interesses en expertise word je ingezet voor projecten.

Functie-eisen

  • Je beschikt over een specifieke opleiding rond personeelsbeheer of gelijkwaardig door ervaring.
  • Je beschikt idealiter over een eerste werkervaring als Payroll Officer.
  • Kennis van Eblox is een pluspunt, maar geen must.
  • Belangrijk in deze functie is een doorgedreven interesse in sociale wetgeving.
  • Je denkt als een teamplayer en deelt waar nodig je kennis en expertise met collega’s.
  • Je weet door je analytische ingesteldheid steeds de juiste prioriteiten te herkennen.
  • Je beschikt over uitstekende mondelinge en schriftelijke communicatieve vaardigheden, op verschillende niveaus. Idealiter ook in het Frans. Hierdoor kan je onder meer makkelijk complexe materie op een bevattelijke manier toelichten.

 

Wat we je aanbieden

Als Payroll Officer bieden wij jou:

  • Deel uitmaken van een financieel gezond en groeiend bedrijf met een resultaatgerichte professionele cultuur. Ondernemerschap, creativiteit en ownership worden bij ons naar waarde geschat.
  • Werk in een dynamische omgeving, waar we beseffen dat onze mensen het verschil maken.
  • Een marktconform salaris, afhankelijk van je competenties en je ervaring aangevuld met extralegale voordelen.
  • Flexibiliteit door thuiswerkdagen en glijdende werkuren.
  • Werk in een bedrijf op het bruisende eilandje met zicht op het MAS.

Bedrijfsinformatie

Een groeiend aantal Belgische bedrijven en organisaties rekent op de facilitaire dienstverlening die Facilicom al meer dan 40 jaar aanbiedt. Facilicom ondersteunt en ontzorgt met effectieve oplossingen op het gebied van schoonmaak, catering en bewaking. Meer dan 4000 professionals garanderen efficiënte en flexibele dienstverlening. Die dienstverlening stemmen we steeds af op de wensen en behoeften van de opdrachtgever, of die nu specifieke of integrale facilitaire services nodig heeft. Door op de stoel van de opdrachtgever te gaan zitten, denken wij van tevoren goed na over wat er bij de opdrachtgever beweegt en wat belangrijk is voor de dienstverlening. Met onze bedrijven Gom, Food&i, Trigion en Facilicom Solutions maken wij het verschil. 

Contactinformatie

Heb je interesse in deze job? Reageer dan meteen via de sollicitatieknop. Voor meer informatie kan je contact opnemen met elma.menzil@facilicom.be