Payroll Officer

Antwerpen
HR 1511

Functieomschrijving

Onze HR-afdeling is op zoek naar een gedreven Payroll Officer om hun team te versterken. Ben jij de kandidaat die we zoeken? 

  • Je komt terecht in een team van een vijftal directe collega’s.
  • Je zal instaan voor de correcte loonverwerking van een van onze bedrijven. Je zal de payroll doen voor een 350-tal werknemers waaronder het grootste deel arbeiders.
  • Je waarborgt de correctheid van de personeelsdata.
  • Wanneer nodig adviseer je operationele collega’s bij payroll-vragen en het vergroten van hun kennis over die onderwerpen.
  • Daarnaast beantwoord je ook dagelijks vragen van medewerkers, leidinggevenden en HR-collega’s rond onderwerpen zoals salaris, ouderschapsverlof, …
  • Je assisteert de betrokken HR Business Partner inzake juridisch arbeidsrechtelijke vraagstukken (langdurige afwezigheid, premies, ontslag, …)
  • Op basis van je interesses en expertise word je ingezet voor projecten.

Functie-eisen

  • Je beschikt over een afgeronde bacheloropleiding of specifieke opleiding rond personeelswerk.
  • Je beschikt over minstens 3 jaar relevante ervaring.
  • Je spreekt vloeiend Nederlands en wanneer nodig kan je collega’s in het Frans te woord staan.
  • Belangrijk in deze functie is een doorgedreven interesse in sociale wetgeving. Je wil jezelf ontwikkelen als aanspreekpunt voor vragen van medewerkers en collega’s.
  • Je denkt als een teamplayer en deelt waar nodig je kennis en expertise met collega’s.
  • Je weet door je analytische ingesteldheid steeds de juiste prioriteiten te herkennen.
  • Je beschikt over uitstekende mondelinge en schriftelijke communicatieve vaardigheden, op verschillende niveaus. Hierdoor weet je complexe materie op een bevattelijke manier toe te lichten.

Wat we je aanbieden

  • Je zal deel uitmaken van een financieel gezond en groeiend bedrijf met een resultaatgerichte professionele cultuur. Ondernemerschap, creativiteit en ownership worden bij ons naar waarde geschat.
  • Je zal kunnen werken in een dynamische omgeving, waar we beseffen dat onze mensen het verschil maken. Daarnaast bevinden we ons op een prachtige locatie, namelijk het Eilandje met zicht op het MAS.
  • Een marktconform salaris, afhankelijk van je competenties en je ervaring aangevuld met extralegale voordelen.

Bedrijfsinformatie

Facilicom is in België al 40 jaar gespecialiseerd in het verzorgen van facilitaire diensten en kan alle facilitaire zorg uit handen nemen, op een kwalitatieve, efficiënte en flexibele wijze. Met ruim 4.000 medewerkers gaan wij verder dan alleen de dienstverlening. Door op de stoel van de opdrachtgever te gaan zitten, denken wij van tevoren goed na over wat de opdrachtgever beweegt en wat belangrijk is voor de dienstverlening. Met onze verschillende bedrijven Gom Cleaning, Prorest Catering, Trigion Security, Facilicom Hard Services en Facilicom Solutions maken wij het verschil.

Contactinformatie

Heb je interesse in deze job? Reageer dan meteen via http://www.werkenbijfacilicom.be. Voor meer informatie kan je contact opnemen met Ellen Vullings via het algemene nummer van Facilicom +32 (0)3 224 38 00 of via ellen.vullings@facilicom.be.