Junior Calculator

Antwerpen
Finance Administratie Voltijds 1374

Functieomschrijving

Ons calculatie-team is op zoek naar een kostenberekenaar. Samen met je collega’s sales en tenderdesk ben je een sleutelfiguur in het proces van de opmaak van calculaties. Dit kan gaan van bestaande klanten tot prospecten. Je gaat ter plaatse om lokalen op te meten en er een inventaris van op te maken. Dit vraagt een zekere maturiteit en nauwkeurigheid. Bij meer complexe dossiers zal je mee met de sales collega een voorstelling geven van de offerte. Ook bij de opstart kan jouw aanwezigheid belangrijk zijn. 

  • Je hoofdtaak bestaat er in prijsberekeningen te maken opdat we een degelijke en correcte offerte aan onze klanten kunnen presenteren.
  • Om je berekening juist te kunnen maken en om een goed beeld te krijgen van je project, bezoek je periodiek onze klanten en/of prospecten voor o.a. opmetingen.
  • Bij je berekening ga je grondig te werk. Je houdt rekening met alle mogelijke kwesties. Je bestudeert grondig het lastenboek opdat elke vraag van de klant in de offerte wordt beantwoord.
  • Op termijn ben je in staat om door je ervaring sneller en effectiever conclusies te trekken uit cijfermateriaal.
  • Je ondersteunt je collega’s bij sales wanneer nodig op prospectiebezoeken en offerteverdedigingen.
  • Je rapporteert aan het hoofd van de calculatiedienst

Functie-eisen

  • Je beschikt over een Bachelor denkvermogen, affiniteit in onze sector is geen vereiste, ook schoolverlaters zijn welkom.
  • Afstudeerrichting Bachelor Facility Management is een plus maar geen must.
  • Je bent analytisch sterk en denkt graag cijfermatig.
  • Je spreekt zeer goed Nederlands en hebt een goede kennis van Frans.
  • Je kan geconcentreerd en autonoom werken.
  • Je bent stressbestendig want je werkt af en toe tegen deadlines aan.
  • Je hebt een goede kennis van de MS-Office programma’s en dan vooral Excel.
  • Je beschikt over een rijbewijs categorie B.

Wat we je aanbieden

  • Werken bij een bedrijf met een resultaatgerichte professionele cultuur waar met gerichte opleidingen het beste uit de medewerkers gehaald wordt en waar de individuele prestatie op waarde wordt geschat.
  • Een dynamische werkomgeving in een financieel gezond en groeiend bedrijf, waar we beseffen dat onze mensen het verschil maken.
  • Een marktconform salaris, afhankelijk van je competenties en je ervaring, inclusief extralegale voordelen (bedrijfswagen, GSM, groeps- en hospitalisatieverzekering, ...) 
  • Ons kantoor is gelegen te Antwerpen Noord, om de hoek bij het MAS.

Bedrijfsinformatie

Facilicom is één van de bekendste spelers in de wereld van de facilitaire dienstverlening. Wij onderscheiden ons met onze gespecialiseerde bedrijven Gom, Facilicom Solutions, Prorest bedrijfscatering, Trigion Security, Facilicom Hard Services en Axxicom. Als bedrijf in volle expansie telt Facilicom ruim 30.000 medewerkers in België, Nederland en Engeland. Gom is in België al 40 jaar innovatief in het vakkundig schoonhouden van gebouwen. Met onze bijna 3000 goed opgeleide medewerkers en doordachte werkmethodieken weten we op elke locatie de kwaliteit van de werkzaamheden voortdurend op een hoog peil te houden. Als pionier en voorloper in de schoonmaaksector heeft Gom een breed scala aan specialiteiten ontwikkeld. Zo doen we bijvoorbeeld ook specialistische reinigingswerkzaamheden zoals glas- en gevelreiniging, vloeronderhoud en dieptereiniging van grootkeukens en sanitair, reiniging en opkuis na brand- en/of waterschade. Ook in de gezondheidszorg en de voedingsindustrie hebben wij de nodige expertise.

Contactinformatie

Reageer direct via het sollicitatieformulier op deze pagina. Voor meer informatie kan je contact opnemen met Magaly De Bruyne via het algemene nummer van Facilicom +32 (0)3 224 38 00.