HR Admin Officer - Zaventem

Zaventem
Administratie Voltijds 3186

Functieomschrijving

Deze vacature als HR Admin Officer (of vestigingsadministrator zoals we dit bij Facilicom noemen) zal worden tewerkgesteld op ons kantoor in Zaventem. Het kantoor is het kloppend hart van alle operaties rond onze schoonmaakactiviteiten in en rond Brussel. Dagelijks zijn hier meer dan 1.000 schoonmaakmedewerkers aan de slag op honderden locaties.Als vestigingsadministrator ben jij verantwoordelijk voor een perfecte administratieve opvolging van het reilen en zeilen binnen het kantoor Zaventem. Je mag daarbij denken aan;

  • voorbereiden van de personeelsadministratie,
  • opmaken van sociale documenten,
  • voorbereiding van de facturatie, etc.

Daarnaast hou je ervan onze medewerkers en klanten vlot telefonisch te woord te staan. Een werkdag vol afwisseling houdt het werk voor jou interessant en zorgt ervoor dat je iedere ochtend met een glimlach toekomt! De ideale collega om ons team te versterken:

  • Is een echte administratieve duizendpoot die van afwisseling houdt.
  • Ziét werk en probeert op een effectieve manier collega’s te ontzorgen.
  • Denkt oplossingsgericht en is plichtsbewust: draagt bij tot het verbeteren van processen en procedures.
  • Is stressbestendig, communicatievaardig en heeft de nodige tact.
  • Kan zijn/haar mannetje staan in een complexe omgeving.

Functie-eisen

  • Je hebt bij voorkeur de opleiding doorlopen binnen Office Management of HR of bent gelijkwaardig door ervaring.
  • Je bent perfect tweetalig Nederlands/Frans.
  • Je hebt een goede kennis van MS Office (Word & Excel).
  • Je bent communicatief en werkt nauwkeurig.

Wat we je aanbieden

Als nieuwe collega mag jij, in ruil voor al jouw inzet, rekenen op onderstaande zaken:

  • Een veelzijdige en uitdagende functie, waarin elke dag anders is;
  • Een dynamische werkomgeving in een groeiend bedrijf, waarin onze mensen het verschil maken;
  • Een fijne werksfeer met leuke collega's en voldoende ondersteuning;
  • Een marktconform salaris, aangepast aan jouw ervaringen;
  • Hospitalisatie- en groepsverzekering;
  • 12 ADV-dagen op basis van een voltijdse betrekking.

Bedrijfsinformatie

Facilicom is in België al 40 jaar gespecialiseerd in het verzorgen van facilitaire diensten en kan alle facilitaire zorg uit handen nemen, op een kwalitatieve, efficiënte en flexibele wijze. Met ruim 5.000 medewerkers gaan wij verder dan alleen de dienstverlening. Door op de stoel van de opdrachtgever te gaan zitten, denken wij van tevoren goed na over wat de opdrachtgever beweegt en wat belangrijk is voor de dienstverlening. Met onze verschillende bedrijven Gom Cleaning, Food&I, Trigion Security, en Facilicom Solutions maken wij het verschil.

Contactinformatie

Heb je interesse in deze job? Reageer dan meteen via de sollicitatieknop op deze pagina. Voor meer informatie kan je contact opnemen met Ellen Vullings via ellen.vullings@facilicom.be.