Facility Support Officer regio Zaventem

Zaventem
Facility Management / Medewerker Voltijds 1427

Functieomschrijving

Als Facility Coördinator kom je terecht bij één van onze klanten in Zaventem.Je bent verantwoordelijk voor de dagdagelijkse technische vragen van de externe/interne klanten en de nodige opvolging in nauw overleg met Property Manager. 

  • Je beheert verschillende gebouwen.
  • Je volgt de facility helpdesk op en bent een aanspreekpunt voor de medewerkers van de klant.
  • Je stuurt de techniekers organisatorisch en inhoudelijk aan tijdens de interventies
  • Organisatie, opmaak van verslagen, communicatie en follow-up van de vergadering met betrokken departementen (Bv Real Estate)
  • Je ondersteunt de Property Manager in een aantal administratieve taken gelinkt aan nieuwe projecten
  • Je coördineert interventies van de techniekers bij de klant bij complexe vragen.
  • Je volgt de contracten met leveranciers op.
  • Je zorgt voor de nodige ondersteuning bij het opstarten van nieuwe projecten.
  • Je volgt de financiën op (o.a. checken en goedkeuren facturen, checken en input van cijfergegevens en het beheren van de kosten)
  • Je bent verantwoordelijk voor het beheer van de informatie bij het einde van de werken en je zorgt voor een vlotte overdracht
  • Je zorgt door een betrokken houding dat je op de hoogte bent van alle actuele of nieuwe werkzaamheden.

Functie-eisen

  • Je woont bij voorkeur in regio Zaventem.
  • Je hebt bij voorkeur een technische (beheer en property) of facilitaire opleiding genoten of gelijkwaardig door ervaring.
  • Je kan zelfstandig en onder druk werken. Je kan je professioneel uitdrukken in het Nederlands, Frans en Engels.
  • Je hebt een professionele uitstraling. Daarnaast ben je dynamisch, een uitstekende organisator en zelfstandig in je werkzaamheden.
  • Je beschikt over een rijbewijs type B.

Wat we je aanbieden

Als Facility Support Officer bieden wij jou:

  • Een veelzijdige en uitdagende functie.
  • Werk bij een bedrijf met een resultaatgerichte professionele cultuur, waar met gerichte opleidingen het beste uit de medewerkers gehaald wordt en waar de individuele prestatie op waarde wordt geschat.
  • In een dynamische werkomgeving in een financieel gezond en groeiend bedrijf, waar we beseffen dat onze mensen het verschil maken.
  • Een marktconform salaris met extra legale voordelen (tablet, firmawagen, laptop,….)

  

Bedrijfsinformatie

Facilicom is in België al meer dan 40 jaar gespecialiseerd in het leveren van facilitaire diensten en ontzorgt haar klanten op een kwalitatieve, efficiënte en flexibele wijze. Bovendien kunnen wij ook al deze diensten coördineren bij de klant.  Wij bieden onze opdrachtgevers elke dag weer effectieve oplossingen, dankzij een breed dienstenpakket van schoonmaak, catering, bewaking en C2C diensten.. Met ruim 4.000 medewerkers gaan wij verder dan alleen de dienstverlening.  Facilicom onderscheidt zich met medewerkers die vooruitdenken en zich in de klant verplaatsen om te weten wat belangrijk is voor de dienstverlening. Met integrale facilitaire concepten, revolutionaire schoonmaak – en cateringformules en betrouwbare en flexibele bewakingsdiensten maken wij de beste aansluiting bij hun wensen. Facilicom Solutions (FS) maakt deel van de Facilicom Group. Facilicom Solutions bundelt 50 facility professionals die bij onze klanten worden ingezet als coördinator of manager. Dagelijks ondersteunen zij de klanten met de organisatie van soft services (schoonmaak, bedrijfscatering) en/of hard services (techniek en onderhoud).  

Contactinformatie

Reageer direct via het sollicitatieformulier op deze pagina. Voor meer informatie kan je contact opnemen met Merve Simsek via het algemene nummer van Facilicom +32 (0)3 224 38 00.