Facility manager Brussel 3/5

Brussel
Facility Management / Medewerker

Functieomschrijving

Je bent als Facility Manager verantwoordelijk voor het plannen en coördineren van de werkzaamheden bij klant, dit gaat vooral over soft facility en het coachen van een team. Je volgt de activiteiten op rond soft  facility. Hiervoor ben je iemand die planmatig, accuraat en goede communicatie skills heeft. We zijn op zoek naar een echte people manager die weet hoe je een team kan motiveren en aansturen. Je bent iemand die met alle stakeholders kan onderhandelen. De Facility Manager kan werkorganisaties bedenken, uitschrijven, optimaliseren in nauwe samenspraak met de klant, en deze na goedkeuring in de betrokken organisatie implementeren.Specifieke taken en verantwoordelijkheden:

  • Beheren van de toegekende servicelines bij de klant.
  • Aanspreekpunt en organisator voor de opdrachtgever en diens klantorganisatie.
  • Aansturen/Controleren van soft 
  • Verantwoordelijk voor het bewaken van de kwalitatieve en uniforme uitvoering van de toegekende activiteiten.
  • Periodiek evaluaties houden met het team om contractafspraken te toetsen.
  • Behouden en uitbreiden van contractomzet.
  • Controleren van financiële objectstaten en accorderen van inkomende facturen van leveranciers.
  • Opstellen van financiële begrotingen, kwartaal- en managementrapportages.
  • Verzorgen van het relatiebeheer met eindklant
  • Participeren in interne projecten.
  • Aansturen van een ploeg medewerkers

Functie-eisen

  • Je bent bij voorkeur afgestudeerd als bachelor of master Facility Management en/of enkele jaren ervaring binnen deze functie.
  • Je bent een people manager in hart en nieren
  • Je hebt ervaring met soft facility en hebt bij voorkeur een technische achtergrond.
  • Je woont bij voorkeur rond regio Brussel
  • Je bent bekend met KPI en SLA.
  • Je hebt een zeer goede Kennis van de Franse taal, Basis Nederlands is een plus maar zeker geen vereiste.
  • Je weet wat het is om autonoom en planmatig te werken.
  • Je bent een sterke communicator dit in combinatie met een goede People-manager.
  • Je gaat oplossingsgericht om met problemen en mogelijke knelpunten.
  • Je hebt ervaring in het aansturen van een team.

Je hebt een servicegerichte persoonlijkheid met een groot inlevingsvermogen..

Wat we je aanbieden

  • Je werkt bij een organisatie met een klantgerichte professionele cultuur, waar via specifieke opleidingen het beste uit de medewerkers wordt gehaald en individuele prestaties zeer naar waarde worden geschat.
  • Je bent actief in een dynamische werkomgeving bij een financieel gezond, groeiend bedrijf waar  men beseft dat mensen het verschil maken.
  • Bij de klant zelf kunnen we spreken van een stabiel en betrouwbaar team die bijdragen tot een fijne samenwerking.
  • Je kan rekenen op een marktconform salaris, in lijn met je competenties en ervaring, inclusief   bedrijfswagen, tankkaart, netto dagvergoeding, hospitalisatieverzekering, groepsverzekering, …

Bedrijfsinformatie

Een groeiend aantal Belgische bedrijven en organisaties rekent op de Facilicom.. Meer dan 4000 professionals garanderen efficiënte en flexibele dienstverlening. Die dienstverlening stemmen we steeds af op de wensen en behoeften van de opdrachtgever, of die nu specifieke of integrale facilitaire services nodig heeft. De organisatie en coördinatie van deze activiteiten wordt verzorgd door de dienst Facilicom Solutions waar meer dan 50 professionals worden ingezet om de activiteiten op het gebied van schoonmaak en bedrijfscatering (soft services) en techniek en onderhoud (hard services) in goede banen te leiden. 

Contactinformatie

Heb je interesse in deze job? Wil je meer weten over Facilicom en wat we te bieden hebben. Reageer dan meteen via http://www.werkenbijfacilicom.be. Voor meer informatie kan je contact opnemen met Karima Khemissi via karima.khemissi@facilicom.be