Facility Manager

Antwerpen
Facility Management / Medewerker 2177

Functieomschrijving

Momenteel gaan we voor een klant van Facilicom Solutions, actief in de logistieke sector, op zoek naar een ervaren facility manager. Voor deze klant zal je een professionele facilitaire dienstverlening garanderen op 9 sites voornamelijk in de provincie Antwerpen en Vlaams-Brabant.

Taken en verantwoordelijkheden:

  • Implementeren en/of beheren van serviceconcepten bij de klant.
  • Aanspreekpunt en organisator voor de opdrachtgever en diens klantorganisatie.
  • Vertalen van SLA’s en contractafspraken naar een kwaliteitssysteem.
  • Periodiek evaluaties houden met leveranciers om contractafspraken te toetsen.
  • Behouden en uitbreiden van contractomzet.
  • Controleren van financiële objectstaten en accorderen van inkomende facturen van leveranciers.
  • Opstellen van financiële begrotingen, kwartaal- en managementrapportages.
  • Verzorgen van het relatiebeheer op operationeel niveau.
  • Uitvoeren van interim- en projectopdrachten bij de klant.
  • Participeren in interne projecten.

Functie-eisen

  • Je hebt minimum 5 jaar ervaring als facility manager met vergelijkbare verantwoordelijkheden. Specifieke ervaring rond ‘incident management’, ‘security and risk management’ en/of logistieke sector is voor deze klant een pluspunt.
  • Je beschikt over een bachelor denkvermogen, een afstudeerrichting met een focus rond facility is altijd een plus.
  • Je bent bereid om op verschillende locaties te werken.
  • Je kan je professioneel uitdrukken in het Frans en het Engels.
  • Je weet wat het is om autonoom en planmatig te werken.
  • Je bent een echte teamplayer met een hands on mentaliteit.
  • Je gaat oplossingsgericht om met problemen en mogelijke knelpunten en ontwikkelt je al snel tot een onmisbare dienstverlener.
  • Je hebt een servicegerichte persoonlijkheid met een groot inlevingsvermogen.

Wat we je aanbieden

  • Je werkt bij een organisatie met een klantgerichte professionele cultuur, waar via specifieke opleidingen het beste uit de medewerkers wordt gehaald en individuele prestaties zeer naar waarde worden geschat.
  • Je bent actief in een dynamische werkomgeving bij een financieel gezond, groeiend bedrijf waar  men beseft dat mensen het verschil maken.
  • Je kan rekenen op een contract onbepaalde duur , gekoppeld aan een marktconform salaris, in lijn met je competenties en ervaring, inclusief bedrijfswagen, tankkaart, dagvergoeding, hospitalisatie- en groepsverzekering.

Bedrijfsinformatie

Een groeiend aantal Belgische bedrijven en organisaties rekent op Facilicom Group België. Met meer dan 4000 professionals garanderen we dagelijks een efficiënte en flexibele facilitaire dienstverlening. Met onze afdeling Facilicom Solutions zetten we dagelijks meer dan 50 facilitaire professionals in als manager of coördinator om de activiteiten op het gebied van schoonmaak, beveiliging en catering in goede banen te leiden.

 

Contactinformatie

Heb je interesse in deze job? Reageer dan meteen via http://www.werkenbijfacilicom.be. Voor meer informatie kan je contact opnemen met Dieter Fransoo via dieter.fransoo@facilicom.be of 0497 32 89 24.