Facility Manager

Vlaams-Brabant
Facility Management / Medewerker Voltijds 1582

Functieomschrijving

De Facility manager organiseert de diensten van de klant(en) op één site of op diverse sites (op vaste basis of projectmatig), binnen de vastgestelde budgetten, volgens een voorgeschreven werkorganisatie en werkprogramma en andere overeengekomen afspraken. De Facility Manager kan werkorganisaties bedenken, uitschrijven, optimaliseren in nauwe samenspraak met de klant, en deze na goedkeuring in de betrokken organisatie implementeren. Taken en verantwoordelijkheden:

  • Implementeren en/of beheren van serviceconcepten bij de klant.
  • Aanspreekpunt en organisator voor de opdrachtgever en diens klantorganisatie.
  • Vertalen van SLA’s en contractafspraken naar een kwaliteitssysteem.
  • Periodiek evaluaties houden met leveranciers om contractafspraken te toetsen.
  • Behouden en uitbreiden van contractomzet.
  • Controleren van financiële objectstaten en accorderen van inkomende facturen van leveranciers.
  • Opstellen van financiële begrotingen, kwartaal- en managementrapportages.
  • Verzorgen van het relatiebeheer op operationeel niveau.
  • Uitvoeren van interim- en projectopdrachten bij de klant.
  • Participeren in interne projecten.
  • Aansturen van de Facility Coördinatoren en andere medewerkers.

Functie-eisen

  • Je bent bij voorkeur afgestudeerd als bachelor of master Facility Management.
  • Je hebt minimum 5 jaar ervaring in een gelijkaardige functie.
  • Je woont bij voorkeur in regio Temse of Vlaams-Brabant.
  • Je kan je vlot uitdrukken in het Nederlands en hebt voldoende kennis van het Frans en/of het Engels.
  • Je weet wat het is om autonoom en planmatig te werken.
  • Je bent een echte teamplayer met een hands on mentaliteit.
  • Je gaat oplossingsgericht om met problemen en mogelijke knelpunten en ontwikkelt je al snel tot een onmisbare dienstverlener.
  • Je hebt een servicegerichte persoonlijkheid met een groot inlevingsvermogen.
  • Je bent in het bezit van een rijbewijs B.

Wat we je aanbieden

  • Je werkt bij een organisatie met een klantgerichte professionele cultuur, waar via specifieke opleidingen het beste uit de medewerkers wordt gehaald en individuele prestaties zeer naar waarde worden geschat.
  • Je bent actief in een dynamische werkomgeving bij een financieel gezond, groeiend bedrijf waar  men beseft dat mensen het verschil maken.
  • Je kan rekenen op een marktconform salaris, in lijn met je competenties en ervaring, inclusief   bedrijfswagen, tankkaart, maaltijdvergoedingen, hospitalisatieverzekering, groepsverzekering.

Bedrijfsinformatie

Een groeiend aantal Belgische bedrijven en organisaties kan rekenen op de facilitaire dienstverlening die Facilicom de bedrijfswereld al meer dan 40 jaar aanbiedt. Facilicom ondersteunt en ontzorgt hen met effectieve oplossingen op het gebied van schoonmaak, catering, bewaking, onderhoud en C2C diensten. Meer dan 5 000 professionals staan er borg voor een hoogkwalitatieve, efficiënte en flexibele dienstverlening afgestemd op de wensen en behoeften van de opdrachtgever en met de inzet van zowel specifieke als integrale facilitaire services. De organisatie en coördinatie van deze activiteiten wordt verzorgd door de dienst Facilicom Solutions waar meer dan 50 professionals worden ingezet om de activiteiten op het gebied van schoonmaak en bedrijfscatering (soft services) en techniek en onderhoud (hard services) in goede banen te leiden.

Contactinformatie

Interesse? Reageer dan direct via het sollicitatieformulier op deze pagina. Indien je meer informatie wenst rond deze vacature, kan je contact opnemen met Ellen Vullings via het algemene nummer van Facilicom +32 (0)3 224 38 00.