Facility Host regio Brussel

Brussel
Receptionist Facility Management / Medewerker Administratie 2218

Functieomschrijving

Als Facility Host ben je het aanspreekpunt voor het beheer van de vergaderzalen en diverse soft Facility taken.

Je staat dagdagelijks in voor het klantgericht en professioneel beantwoorden van mails en telefoons en administratieve taken.

Onder je Facility takenpakket vallen volgende taken:

  • Vergaderzalen beheren (voorbereiden, defecten melden en oplossen, …).
  • Opvolgen en communiceren met aannemers, klanten, leveranciers,...
  • Onderhoud en werkzaamheden plannen en opvolgen.
  • Stock/voorraden beheren en binnen budget houden.
  • Zorgen dat regels worden nageleefd rond energiebeheer.
  • Veiligheid controleren van gebouwen en terreinen

Functie-eisen

  • Je hebt reeds enkele jaren ervaring als bv. secretaresse, administratief bediende, office management,…
  • Staan volgende eigenschappen op je lijf geschreven? Energiek – ambitieus – Flexibel! Dan ben jij de persoon die we zoeken.
  • Je bent bereidt om 40 uur per week te werken. 
  • Je bent flexibel naar uren (bv. Afhankelijk van evenementen).
  • Klant is koning! Je denkt dus klantgericht, en hebt sterke verbale en sociale skills.
  • Je spreekt vloeiend Frans en Engels.
  • MS Office kent geen geheimen voor jou.
  • Je bent niet enkel het uithangsbord van de klant, maar ook van Facilicom. We verwachten voldoende zelfstandigheid en initiatief in je manier van werken.

Wat we je aanbieden

  • Een vast contract voor onbepaalde duur.
  • Een plekje binnen een dynamische en aangename werkomgeving in een groeiend bedrijf, waarin onze mensen het verschil maken.
  • De nodige opleidingen en opvolging zodat jij het beste uit jezelf kan halen.
  • Een marktconform brutosalaris, aangepast aan jouw relevante werkervaring.
  • Een netto dagvergoeding van €5 per gewerkte dag.
  • Een hospitalisatieverzekering.
  • Een groepsverzekering.

Bedrijfsinformatie

Een groeiend aantal Belgische bedrijven en organisaties rekent op de Facilicom. Meer dan 4000 professionals garanderen efficiënte en flexibele dienstverlening. Die dienstverlening stemmen we steeds af op de wensen en behoeften van de opdrachtgever, of die nu specifieke of integrale facilitaire services nodig heeft. De organisatie en coördinatie van deze activiteiten wordt verzorgd door de dienst Facilicom Solutions waar meer dan 50 professionals worden ingezet als manager of coördinator om de activiteiten op het gebied van schoonmaak, beveiliging en catering in goede banen te leiden.

 

Contactinformatie

Heb je interesse in deze job? Reageer dan meteen via de sollicitatieknop. Voor meer informatie kan je contact opnemen met Lenzy Ceuppens via lenzy.ceuppens@facilicom.be.