
Facility coördinator - Temse
Functieomschrijving
Je bent binnen onze organisatie het aanspreekpunt ifv facilitaire zaken en geeft dagelijks ondersteuning aan de facility manager in alle aspecten van zijn job, zoals:
- Je zorgt voor het operationeel beheer van onze vloot personenwagens.
- Je staat in voor de opvolging van verzekeringsdossiers bv. recuperatie van gelden en het verwerken van diefstal of schade.
- Door middel van een voorstudie en het geven van advies in het kader van aankopen voor niet handelsgoederen (denk hieraan aan bureaumaterialen, toestellen, wagens, …) zorg je voor een uitstekende match in deze goederen voor ons bedrijf.
- Je volgt de cleaning catering op. Wij hebben een bedrijfsrestaurant en een poetsploeg die dagelijks instaat voor een nette werkomgeving. Hierin bied jij ondersteuning en help jij meezoeken naar de best mogelijke oplossingen.
- Je staat in voor het gebouwbeheer.
- Je verwerkt tenderprocessen. Hiervoor denk je mee aan de verschillende contracten die wij hebben met externe partners.
- Je zorgt voor het aansturen en het opvolgen van keuringen en onderhoudswerken
- Je coördineert en plant herstellingen.
Functie-eisen
- Je bent in het bezit van een bachelor diploma, iemand junior met veel goesting om mee te bouwen aan ons verhaal, is zeker welkom.
- Je bent klantgericht en flexibel met een goede organisatorische blik.
- Je kan vlot overweg met Excel.
- Je spreekt en schrijft vloeiend Nederlands en een goede kennis Frans is belangrijk.
- Je beschikt over excellente communicatieve vaardigheden.
- Je werkt hoofdzakelijk vanuit onze vestiging te Temse maar bent bereid je te verplaatsen in functie van de job.
- Je hebt een affiniteit met veiligheid, je staat erop dat iedereen de regels volgt en bouwt samen met onze collega’s aan een veilige en nette werkomgeving.
- Je beschikt overeen rijbewijs type B.
Wat we je aanbieden
- Werken bij een bedrijf met een resultaatgerichte professionele cultuur, waar met gerichte opleidingen het beste uit de medewerkers gehaald wordt en waar de individuele prestatie op waarde wordt geschat.
- In een dynamische werkomgeving in een financieel gezond en groeiend bedrijf, waar we beseffen dat onze mensen het verschil maken.
Een marktconform salaris, afhankelijk van je competenties en je ervaring, inclusief extralegale voordelen, dagvergoeding en een wagen
Bedrijfsinformatie
Facilicom is een facilitaire dienstverlener in volle expansie. We maken het verschil in facility services met onze gespecialiseerde bedrijven Gom schoonhouden, Facilicom Facility Solutions, Food&i bedrijfshoreca, , Trigion beveiliging, One Fleet Services en One Building Maintenance. Facilicom telt ongeveer 5000 medewerkers in België en 25.000 in Nederland.Facilicom Solutions is gespecialiseerd in het beheer van facilitaire diensten en kan een bedrijf bijstaan zowel in projectfase (o.a. consultancy, audit, assessment) als in contractfase (o.a. office management, technisch beheer, Estate Management).
Contactinformatie
Is deze rol iets voor jou? Reageer dan via de link of neem contact op met karima.khemissi@facilicom.be