Facility Coördinator regio Temse

Temse
Facility Management / Medewerker Voltijds 1580

Functieomschrijving

Als Facility Coördinator (soft) kom je terecht bij onze klant in Temse. Voor die klant ben jij het aanspreekpunt voor facilitaire disciplines. Je staat in voor de planning en coördinatie van facilitaire diensten en volgt de activiteiten op rond schoonmaak, groenbeheer, catering, kantoormateriaal en receptie.Taken en verantwoordelijkheden: 

  • Je vertaalt alle dagelijkse aanvragen naar concrete acties. Dit kan gaan van het organiseren van een herstelling tot een klachtenbehandeling.
  • Je onderhoudt nauw contact met leveranciers waarbij je de kwaliteit van geleverde service niet uit het oog verliest.
  • Je zorgt door een betrokken houding dat je op de hoogte bent van alle actuele of nieuwe werkzaamheden.
  • Je zorgt ervoor dat het facilitair beheer wordt uitgevoerd volgens vooropgestelde planning, timing en kwaliteit.
  • Je bent verantwoordelijk voor bestellingen voor kantoormateriaal, klein materiaal, …

Functie-eisen

  • Je beschikt over een afgeronde diploma hoger onderwijs (idealiter Bachelor Facility Management) met enkele jaren ervaring in facility.
  • Je woont bij voorkeur in regio Temse en bent bereid om af en toe naar de andere vestiging van de klant in Olen te gaan.
  • Je hebt een uitstekende beheersing van de Nederlandse taal. Daarnaast kan je je professioneel uitdrukken in het Frans en/of Engels.
  • Je werkt graag autonoom en zelfstandig. Je weet hoe je planmatig moet werken.
  • Je beschikt over een rijbewijs type B.
  • Je hebt een affiniteit met techniek en bent hands-on.
  • Bovenal ben je een echte regelaar. Je haalt plezier uit contact met mensen en helpt mensen graag waar nodig. Mogelijke knelpunten signaleer je en pak je aan. Met jouw goede communicatieve vaardigheden en enthousiasme weet je mensen op de juiste manier te woord te staan. Je bent het visitekaartje van Facilicom bij de klant op locatie.

Wat we je aanbieden

Als Facilitair Coördinator bieden wij jou:

  • Een veelzijdige en uitdagende functie.
  • Werk bij een bedrijf met een resultaatgerichte professionele cultuur, waar met gerichte opleidingen het beste uit de medewerkers gehaald wordt en waar de individuele prestatie op waarde wordt geschat.
  • In een dynamische werkomgeving, en groeiend bedrijf waar we beseffen dat onze mensen het verschil maken.
  • Een marktconform salaris met extra legale voordelen (bedrijfswagen, tankkaart, maaltijdvergoeding, hospitalisatieverzekering, groepsverzekering, etc..).  

Bedrijfsinformatie

Facilicom is in België al meer dan 40 jaar gespecialiseerd in het leveren van facilitaire diensten en ontzorgt haar klanten op een kwalitatieve, efficiënte en flexibele wijze. Bovendien kunnen wij ook al deze diensten coördineren bij de klant.  Wij bieden onze opdrachtgevers elke dag weer effectieve oplossingen, dankzij een breed dienstenpakket van schoonmaak, catering, bewaking en C2C diensten.. Met ruim 4.000 medewerkers gaan wij verder dan alleen de dienstverlening.  Facilicom onderscheidt zich met medewerkers die vooruitdenken en zich in de klant verplaatsen om te weten wat belangrijk is voor de dienstverlening. Met integrale facilitaire concepten, revolutionaire schoonmaak – en cateringformules en betrouwbare en flexibele bewakingsdiensten maken wij de beste aansluiting bij hun wensen.Facilicom Solutions (FS) maakt deel van de Facilicom Group. Facilicom Solutions bundelt 50 facility professionals die bij onze klanten worden ingezet als coördinator of manager. Dagelijks ondersteunen zij de klanten met de organisatie van soft services (schoonmaak, bedrijfscatering) en/of hard services (techniek en onderhoud). 

Contactinformatie

Reageer direct via het sollicitatieformulier op deze pagina. Indien je  meer informatie wenst rond deze vacature, kan je contact opnemen met Merve Simsek via het algemene nummer van Facilicom +32 (0)3 224 38 00.