Contractbeheerder inkoop

Antwerpen
Administratie Voltijds 1675

Functieomschrijving

Facilicom België is op zoek naar een back office medewerker voor inkoop. In deze rol werk je vanuit ons kantoor in Antwerpen en ben je verantwoordelijk voor de uitvoering van het administratief ondersteunende inkoopproces. Daarbij draag je bij aan de realisatie van de doelstellingen op het gebied van centraal inkopen binnen Facilicom en haar bedrijven. Je krijgt de verantwoordelijkheid om een centrale database op te maken met alle inkoopcontracten zodat deze als basis blijvend gebruikt en aangevuld kan worden. Jij zal instaan voor het verzamelen van alle administratieve gegevens van de huidige en nieuwe leveranciers. Ook de kwaliteitscontrole en continue opvolging van de leveranciers zal je voor jouw rekening nemen. Dat wil zeggen dat de leveranciersbeoordelingen mede door jou opgemaakt en opgevolgd zullen worden. Daarnaast worden ook de leveringen, prijzen en facturen steekproefsgewijs gecheckt, alsook de controle of alle contractuele afspraken worden nageleefd.

Functie-eisen

  • Je beschikt over een Bachelor denkvermogen en/of diploma of je hebt affiniteit met administratief werk, het lezen van contracten en het uitvoeren van controles;
  • Kennis van Frans is een grote plus;
  • Je neemt graag initiatief en denkt actief mee over initiatieven of procesverbeteringen die onze werking efficiënter kunnen maken;
  • Je bent plichtsbewust en kunt zelfstandig werken;
  • Je kan om met een gezonde dosis werkdruk, zonder dat je daarbij je oog voor detail verliest;
  • Je bent communicatievaardig en bent sterk in opvolging en achter informatie aan te gaan;
  • Je bent een gemotiveerde teamplayer die de klant op nummer één zet.

Wat we je aanbieden

  • Je werkt bij een organisatie met een klantgerichte professionele cultuur, waar via specifieke opleidingen het beste uit de medewerkers wordt gehaald en individuele prestaties zeer naar waarde worden geschat.
  • Je bent actief in een dynamische werkomgeving bij een financieel gezond, groeiend bedrijf waar  men beseft dat mensen het verschil maken.
  • Je kan rekenen op een marktconform salaris, in lijn met je competenties en ervaring, inclusief  dagvergoeding, ecocheques, hospitalisatieverzekering en groepsverzekering.

Bedrijfsinformatie

Facilicom is in België al 40 jaar gespecialiseerd in het verzorgen van facilitaire diensten en kan alle facilitaire zorg uit handen nemen, op een kwalitatieve, efficiënte en flexibele wijze. Met ruim 4.000 medewerkers gaan wij verder dan alleen de dienstverlening. Door op de stoel van de opdrachtgever te gaan zitten, denken wij van tevoren goed na over wat de opdrachtgever beweegt en wat belangrijk is voor de dienstverlening. Met onze verschillende bedrijven Gom Cleaning, Prorest Catering, Trigion Security en Facilicom Solutions maken wij het verschil. Lees je graag meer over Facilicom? Dat kan hier!

Contactinformatie

Heb je interesse in deze job? Reageer dan meteen via het sollicitatieformulier op deze pagina. Voor meer informatie kan je contact opnemen met Ellen Vullings via ellen.vullings@facilicom.be.