Calculator glasreiniging

Aartselaar
Administratie Sales Voltijds 1601

Functieomschrijving

Als Calculator glasreiniging ben jij verantwoordelijk voor een perfecte administratieve opvolging van de uitgaande offertes binnen de glasreiniging.

  • Je zorgt voor de RFI/RFP-uitvragen bij de rondleidingen van bestaande klanten.
  • Je verzamelt alle info die nodig is om een juiste calculatie te maken aan de hand van prospectiebezoeken en opmetingen (met hoogtewerkers).
  • Je bent eindverantwoordelijke voor de uitgeschreven totale offerte.
  • Je werkt samen met de rest van het sales team voor tendertrajecten.
  • Je zorgt voor een grondige analyse van prijsvragen en lastenboeken, je maakt een reële inschatting van mogelijke issues bij de verdere uitwerking van de projecten, en verwerkt deze gegevens in het calculatiesysteem.
  • Je creëert duurzame relaties bij bestaande klanten (80%), maar gaat daarnaast ook actief op zoek naar nieuwe prospects.
  • Je ondersteunt je operationele collega’s bij de opstart van nieuwe klanten en het voorbereiden van de nieuwe organisatie en taakverdelingen, evenals de opvolging van bestaande klanten.

Functie-eisen

  • Je beschikt over een bachelor diploma.
  • Je hebt ervaring en/of interesse in de dienstverlenende/facilitaire sector.
  • Je bent vlot tweetalig: Nederlands/Frans.
  • Je hebt een goede kennis van de MS-Office programma’s, vooral Excel.
  • Je bent cijfermatig ingesteld, en je hebt bovendien een commercieel en operationeel inzicht.
  • Je beschikt over sterke communicatieve skills.  
  • Je bent gestructureerd, resultaatgericht en een nauwgezette werker.
  • Je bent diplomatisch en vertrouwenswaardig.
  • Je bent een teamspeler, maar kan heel zelfstandig werken.
  • Je bent stressbestendig en kan werken tegen deadlines.
  • Je  hebt bij voorkeur SAP/CRM kennis.
  • Je beschikt over een rijbewijs categorie B.

Wat we je aanbieden

  • Werken bij een bedrijf met een resultaatgerichte professionele cultuur waar met gerichte opleidingen het beste uit de medewerkers gehaald wordt en waar de individuele prestatie op waarde wordt geschat.
  • Een dynamische werkomgeving in een financieel gezond en groeiend bedrijf, waar we beseffen dat onze mensen het verschil maken.
  • Een marktconform salaris, afhankelijk van je competenties en je ervaring, inclusief extralegale voordelen waaronder een bedrijfswagen.

Bedrijfsinformatie

Facilicom is één van de bekendste spelers in de wereld van de facilitaire dienstverlening. Wij onderscheiden ons met onze gespecialiseerde bedrijven: GOM, Facilicom Solutions, Prorest bedrijfscatering, Trigion Security, One Building Maintenance en Axxicom. Als bedrijf in volle expansie telt Facilicom ruim 34 000 medewerkers in België, Nederland, Engeland en Ierland.GOM is een van de grootste spelers binnen de professionele schoonmaak. Onze medewerkers zijn elke dag in het hele land actief om onder meer kantoren, onderwijsinstellingen, productielocaties, publieke ruimtes en ziekenhuizen vakkundig schoon te maken. Als pionier en voorloper in de schoonmaaksector heeft GOM een waaier aan specialiteiten ontwikkeld. Zo voeren we specialistische reinigingswerkzaamheden uit, zoals glas- en gevelreiniging, vloeronderhoud en dieptereiniging van grootkeukens en sanitair, reiniging en opkuis na waterschade.

Contactinformatie

Heb je interesse in deze job? Reageer dan meteen via het sollicitatieformulier op deze pagina. Voor meer informatie kan je contact opnemen met Ellen Vullings via ellen.vullings@facilicom.be of via het algemene nummer van Facilicom +32 (0)3 224 38 00.