Back Office Medewerker Finance

Antwerpen
Administratie Finance 1512 & 1513

Functieomschrijving

Voor deze functie werk je vanuit ons hoofdkantoor te Antwerpen (Eilandje) en ga je voornamelijk aan de slag binnen ons bedrijf Gom. Gom staat in België garant voor de schoonmaak van duizenden gebouwen verspreid over het land (kantoren, industrie, scholen en ziekenhuizen). Je komt terecht in het Contractbeheer & facturatie-team van een tiental directe collega’s. Dit team vormt de brug tussen sales en onze finance-afdeling. Jij staat onder andere in voor:

  • de juiste administratieve opvolging van klantaanvragen om een correcte facturatie mogelijk te maken.
  • het aanmaken van interne (administratieve) serviceorders.
  • het verwerken van (financiële) contactgegevens.
  • de voorbereiding van de facturatie en de facturatie op zichzelf.
  • het contact met de operationele collega’s over uitgevoerde werken.

In deze functie maak je kennis met heel het bedrijf wat later de mogelijkheid geeft om intern door te schuiven.

Functie-eisen

  • Je hebt een afgeronde bacheloropleiding achter de rug. Idealiter heb je reeds een eerste relevante werkervaring.
  • Je houdt van structuur en denkt graag in processen. Je houdt ervan wanneer nodig in de details te duiken.
  • Je kan vlot werken met MS Office (Excel, Outlook, Word, …).
  • Je toont betrokkenheid en legt snel verbanden.
  • Je kan om met een gezonde dosis werkdruk, zonder dat je daarbij je oog voor detail verliest.
  • Je neemt graag initiatief en denkt actief mee over initiatieven of procesverbeteringen die onze werking efficiënter kunnen maken.
  • Je weet de vinger te leggen op mogelijke issues maar denkt graag mee over eventuele oplossingen.
  • Je bent een gemotiveerde teamplayer die de klant op nummer één zet.

Wat we je aanbieden

  • Een dynamische werkomgeving bij een grote werkgever met veel carrièrekansen omwille van de sterke groei.
  • Een uitdagende en veelzijdige functie die door de veelvuldige interne contacten kan dienen als ideale springplank naar een carrière binnen Facilicom.
  • Een marktconform salaris, afhankelijk van je competenties en ervaring, inclusief extralegale voordelen.
  • Een opleiding over onze SAP-toepassing.
  • Een modern kantoor gelegen op het Eilandje.

Bedrijfsinformatie

Facilicom is in België al 40 jaar gespecialiseerd in het verzorgen van facilitaire diensten en kan alle facilitaire zorg uit handen nemen, op een kwalitatieve, efficiënte en flexibele wijze. Met ruim 4.000 medewerkers gaan wij verder dan alleen de dienstverlening. Door op de stoel van de opdrachtgever te gaan zitten, denken wij van tevoren goed na over wat de opdrachtgever beweegt en wat belangrijk is voor de dienstverlening. Met onze verschillende bedrijven Gom Cleaning, Prorest Catering, Trigion Security, Facilicom Hard Services en Facilicom Solutions maken wij het verschil.

Contactinformatie

Heb je interesse in deze job? Reageer dan meteen via http://www.werkenbijfacilicom.be. Voor meer informatie kan je contact opnemen met Ellen Vullings via het algemene nummer van Facilicom +32 (0)3 224 38 00 of via ellen.vullings@facilicom.be.