Assistent Facility Coördinator Hard Services

Zwijndrecht
Facility Management / Medewerker Voltijds 1670

Functieomschrijving

Als Assistent Facility Coördinator kom je terecht bij één van onze klanten. Voor die klant ben jij samen met de Facility Coördinator het aanspreekpunt voor facilitaire diensten. Je verzekert dat alle facilitaire en infrastructuurwerken op de bedrijfsterreinen en –gebouwen uitgevoerd worden binnen de afgesproken tijd en binnen het budget, rekening houdend met alle vereisten op gebied van veiligheid, kwaliteit en milieu.Taken en verantwoordelijkheden:

  • Je beheert de dagelijkse aanvragen die via het onderhoudssysteem binnenkomen. Hierbij ligt de focus op een vlotte en efficiënte afhandeling van de aanvragen;
  • Je coördineert werkzaamheden en stuurt contractoren aan;
  • Je zorgt ervoor dat externe en interne dienstverleners de nodige informatie en documenten ter beschikking hebben om de werkzaamheden uit te voeren;
  • Je begeleidt de contractoren en verzorgt alle nodige documenten;
  • Je maakt bestellingen en voert uurstaten in van de contractoren;
  • Je overlegt met de Facility Coördinator de aanvragen die een grotere impact hebben op het budget;
  • Je stelt verbeteringsvoorstellen op en bespreekt deze met de Facility Coördinator.

Scope van de facilitaire diensten (niet-limitatief):

  • Gebouwen en alle randapparatuur (Sanitair, HVAC, verlichting, reiniging, …);
  • Metalen structuren (hekken, kooiladders, …);
  • Brandweernet en brandbestrijdingsmiddelen;
  • Hijs- en hefmiddelen (kranen, liften, ladders, takels, rolbruggen, …);
  • Fabrieksbewaking en –signalisatie;
  • Transport en omgeving (wegen, voertuigen, fauna en flora, …);
  • Veiligheid en milieu (nooddouches, pbm’s, …).

Functie-eisen

  • Je beschikt over een afgerond diploma hoger onderwijs (idealiter een bachelor of master Facility Management of een technische richting).
  • Je hebt al enkele jaren ervaring in een facilitaire (productie)omgeving.
  • Je stuurt graag mensen aan en hebt een hands-on mentaliteit.
  • Je bent klantgericht en draagt een goede service hoog in het vaandel.
  • Je hebt kennis van het werken met vergunningen in de chemische sector.
  • Je hebt een uitstekende beheersing van de Nederlandse taal.
  • Je werkt graag autonoom en zelfstandig. Je weet hoe je planmatig moet werken.
  • Je beheerst MS Office en SAP.
  • Je bent veiligheidsbewust.
  • Je beschikt over een rijbewijs type B.

Wat we je aanbieden

Als Assistent Facilitair Coördinator bieden wij jou:

  • Een veelzijdige en uitdagende functie.
  • Een job in een bedrijf met een resultaatgerichte professionele cultuur, waar met opleidingen het beste uit de medewerkers gehaald wordt en waar de individuele prestatie naar waarde wordt geschat.
  • Een marktconform salaris met extra legale voordelen (bedrijfswagen, tankkaart, maaltijdvergoeding, hospitalisatieverzekering, groepsverzekering, etc..). 

Bedrijfsinformatie

Een groeiend aantal Belgische bedrijven en organisaties kan rekenen op de facilitaire dienstverlening die Facilicom de bedrijfswereld al meer dan 40 jaar aanbiedt. Facilicom ondersteunt en ontzorgt hen met effectieve oplossingen op het gebied van schoonmaak, catering, bewaking, onderhoud en C2C diensten. Meer dan 5000 professionals staan er borg voor een hoogkwalitatieve, efficiënte en flexibele dienstverlening afgestemd op de wensen en behoeften van de opdrachtgever en met de inzet van zowel specifieke als integrale facilitaire services. De organisatie en coördinatie van deze activiteiten wordt verzorgd door de dienst Facilicom Solutions waar meer dan 50 professionals worden ingezet om de activiteiten op het gebied van schoonmaak en bedrijfscatering (soft services) en techniek en onderhoud (hard services) in goede banen te leiden.

Contactinformatie

Heb je interesse in deze job? Reageer dan meteen via het sollicitatieformulier op deze pagina. Voor meer informatie kan je contact opnemen met Ellen Vullings via het algemene nummer van Facilicom +32 (0)3 224 38 00.