Payroll Officer

Antwerpen
HR 1861

Functieomschrijving

Als Payroll Officer sta je in voor een correcte loonverwerking volgens verschillende paritaire comités. Je staat je interne klanten bij met advies. Hierdoor bied je een administratieve en loontechnische ondersteuning aan op het gebied van payroll. Ook heb je de verantwoordelijkheid om allerhande HR-processen en procedures vlot en correct na te leven, van indiensttreding tot uitdiensttreding in samenwerking met 1 of meer divisies binnen de groep. Je assisteert de divisies inzake juridisch arbeidsrechtelijke zaken (langdurige afwezigheid, premies, ontslag,…) en signaleert eventuele probleemgebieden aan de HR business partner. Verder neem je deel aan projecten en werk je nauw samen met je collega’s. 

Functie-eisen

  • Je beschikt over een afgeronde bachelor opleiding of  een specifieke opleiding rond personeelsbeheer.
  • Je hebt minimum 2-3 jaar ervaring als Payroll Officer in complexe organisaties in verandering.
  • Je beschikt over uitstekende mondelinge en schriftelijke communicatieve vaardigheden, op verschillende niveaus.
  • Je beheerst goed de Nederlandse als ook de Franse taal.
  • Je bent diplomatisch en efficiënt.
  • Je bent service minded en klantgericht.

Wat we je aanbieden

Als Payroll Officer bieden wij jou:

  • Deel uitmaken van een financieel gezond en groeiend bedrijf met resultaatgerichte professionele cultuur. Entrepreneurship, creativiteit en ownership worden bij ons naar waarde geschat.
  • Werken in een dynamische omgeving, waar we beseffen dat onze mensen het verschil maken.
  • Een mooi brutoloon aangepast aan je competenties en ervaring.
  • Aangevuld met extralegale voordelen zoals een netto vergoeding van 5 euro per gewerkte dag.
  • 20 dagen jaarlijkse vakantie aangevuld met 12 ADV dagen indien voltijdse betrekking.
  • Werken in een bedrijf op het bruisende eilandje met zicht op het MAS.

Bedrijfsinformatie

Een groeiend aantal Belgische bedrijven en organisaties kan rekenen op de facilitaire dienstverlening die Facilicom de bedrijfswereld al meer dan 40 jaar aanbiedt. Facilicom ondersteunt en ontzorgt hen met effectieve oplossingen op het gebied van schoonmaak, catering, bewaking, onderhoud en C2C diensten. Meer dan 5000 professionals staan er borg voor een hoogkwalitatieve, efficiënte en flexibele dienstverlening afgestemd op de wensen en behoeften van de opdrachtgever en met de inzet van zowel specifieke als integrale facilitaire services. De organisatie en coördinatie van deze activiteiten wordt verzorgd door de dienst Facilicom Solutions waar meer dan 50 professionals worden ingezet om de activiteiten op het gebied van schoonmaak en bedrijfscatering (soft services) en techniek en onderhoud (hard services) in goede banen te leiden. 

Contactinformatie

Heb je interesse in deze job? Reageer dan meteen via http://www.werkenbijfacilicom.be. Voor meer informatie kan je contact opnemen met onze Recruitment Afdeling via het algemene nummer van Facilicom +32 (0)3 224 38 00.