Facility Coördinator

Brussel
Facility Management / Medewerker 1886

Functieomschrijving

Als Facility Coördinator kom je terecht bij één van onze klanten in de regio Brussel. Voor die klant ben jij het aanspreekpunt voor facilitaire disciplines. Je staat in voor de planning en coördinatie en volgt de activiteiten op rond o.a. schoonmaak, groenbeheer, catering/vending, kantoormateriaal en receptie. Taken en verantwoordelijkheden:

  • Beheer van onroerend goed (gebouw, huurcontract, onderhoud van gebouw en omgeving,...)
  • Opvolging van energie-, telefonie- en internetcontracten.
  • Beheer van al het drukwerk.
  • Beheer van de economat.
  • Opvolging van vergaderzalen en catering.
  • Het organiseren van en adviseren over evenementen.
  • Opvolging van mobiliteit (elektrische fiets, elektrische auto, mobiliteitsplan voor vier jaar).
  • Alle contacten met bpost.
  • Opvolging en opleiding van nieuwe collega's.
  • Follow-up en beheer van kantoormeubilair.

Functie-eisen

  • Je hebt een technische opleiding en meerdere jaren ervaring in een coördinerende rol.
  • Je spreekt perfect Nederlands en Frans.
  • Je kan aantonen dat je ervaring hebt in een industriële omgeving.
  • Je woont bij voorkeur in de omgeving Brussel.
  • Je hebt een technische opleiding genoten of bent gelijkwaardig door ervaring.
  • Je kan zelfstandig en onder druk werken.
  • Je hebt kennis van alle courante, gerelateerde informaticatoepassingen.
  • Je gaat uitdagingen niet uit de weg.

Wat we je aanbieden

  • Een veelzijdige en uitdagende functie.
  • Werk bij een bedrijf met een resultaatgerichte professionele cultuur, waar met gerichte opleidingen het beste uit de medewerkers gehaald wordt en waar de individuele prestatie op waarde wordt geschat.
  • In een dynamische werkomgeving in een financieel gezond en groeiend bedrijf, waar we beseffen dat onze mensen het verschil maken.
  • Een aantrekkelijk bruto salaris, rekening houdend met je ervaringen en kennis.
  • Een firmawagen met tankkaart.
  • Een smartphone met abonnement.
  • Een verzekeringspakket: hospitalisatie- en groepsverzekering.
  • Een netto dagvergoeding van €5per gepresteerde dag.
  • ...

Bedrijfsinformatie

Een groeiend aantal Belgische bedrijven en organisaties kan rekenen op de facilitaire dienstverlening die Facilicom de bedrijfswereld al meer dan 40 jaar aanbiedt. Facilicom ondersteunt en ontzorgt hen met effectieve oplossingen op het gebied van schoonmaak, catering, bewaking, onderhoud en C2C diensten. Meer dan 5 000 professionals staan er borg voor een hoogkwalitatieve, efficiënte en flexibele dienstverlening afgestemd op de wensen en behoeften van de opdrachtgever en met de inzet van zowel specifieke als integrale facilitaire services. De organisatie en coördinatie van deze activiteiten wordt verzorgd door de dienst Facilicom Solutions waar meer dan 50 professionals worden ingezet om de activiteiten op het gebied van schoonmaak en bedrijfscatering (soft services) en techniek en onderhoud (hard services) in goede banen te leiden. 

Contactinformatie

Interesse?Reageer dan direct via het sollicitatieformulier op deze pagina. Indien je  meer informatie wenst rond deze vacature, kan je contact opnemen met recruitment  via het algemene nummer van Facilicom +32 (0)3 224 38 00.