Facility Coördinator

Machelen
Facility Management / Medewerker 1774

Functieomschrijving

Als Facility Coördinator kom je terecht bij één of meerdere van onze klanten. Voor die klant(en) ben jij het aanspreekpunt voor facilitaire disciplines. Je staat in voor de planning en coördinatie van facilitaire diensten en nodige interventies.Zonder je doelstellingen uit het oog te verliezen, ben jij een coach die de werken opvolgt en administratief ondersteunt.Taken en verantwoordelijkheden: 

  • Je coördineert verschillende projecten en facilitaire diensten bij de klant (coördineren van klusjesdienst: kleine elektrische en sanitaire installaties, schrijnwerkerij, metaalbewerking,…)
  • Je zorgt voor periodieke rondgangen en controles van de uitgevoerde werken.
  • Je rapporteert dagelijks de stand van zaken aan je klant.
  • Je houdt vinger aan de pols mbt de kwaliteit en veiligheid van de werken.
  • Je zorgt voor de administratieve afhandeling van al je projecten (offertes opmaken/opvragen, bestellingen, aanmelding bezoekers, controle uurstaten)
  • Je verzorgt de nodige administratie bij het opstarten van nieuwe projecten.
  • Bij nieuwe projecten zorg jij voor de communicatie en coördinatie tussen personeel en onderaannemers.
  • Je rapporteert rechtstreeks aan de Facility manager.

Functie-eisen

  • Je hebt een echte communicator en gepassioneerd door facilities.
  • Je hebt een eerder ervaring in het aansturen en coördineren van facilitaire dienstverlening.
  • Je woont bij voorkeur in de omgeving Vlaams-Brabant.
  • Je kan zelfstandig en onder druk werken.
  • Je gaat uitdagingen niet uit de weg.

Wat we je aanbieden

Als Facility Coördinator bieden wij jou het volgende:

  • Je werkt bij een organisatie met een klantgerichte professionele cultuur, waar via specifieke opleidingen het beste uit de medewerkers wordt gehaald en individuele prestaties zeer naar waarde worden geschat.
  • Je bent actief in een dynamische werkomgeving bij een financieel gezond, groeiend bedrijf waar  men beseft dat mensen het verschil maken.
  • Je kan rekenen op een mooi brutosalaris, in lijn met je competenties en ervaring.
  • Een bedrijfswagen met tankkaart behoort ook tot jouw verloningspakket.
  • Daarbovenop krijg je nog een nettovergoeding per gewerkte dag.
  • Je kan ook rekenen op een hospitalisatieverzekering en groepsverzekering.

Bedrijfsinformatie

Een groeiend aantal Belgische bedrijven en organisaties kan rekenen op de facilitaire dienstverlening die Facilicom de bedrijfswereld al meer dan 40 jaar aanbiedt. Facilicom ondersteunt en ontzorgt hen met effectieve oplossingen op het gebied van schoonmaak, catering, bewaking, onderhoud en C2C diensten. Meer dan 5 000 professionals staan er borg voor een hoogkwalitatieve, efficiënte en flexibele dienstverlening afgestemd op de wensen en behoeften van de opdrachtgever en met de inzet van zowel specifieke als integrale facilitaire services. De organisatie en coördinatie van deze activiteiten wordt verzorgd door de dienst Facilicom Solutions waar meer dan 50 professionals worden ingezet om de activiteiten op het gebied van schoonmaak en bedrijfscatering (soft services) en techniek en onderhoud (hard services) in goede banen te leiden.

Contactinformatie

Heb je interesse in deze job? Reageer dan meteen via http://www.werkenbijfacilicom.be. Voor meer informatie kan je contact opnemen met de recruitment afdeling via het algemene nummer van Facilicom +32 (0)3 224 38 00.